Resor

Bloggåterfall

Saknar bloggen en hel del, fast egentligen är det inte bloggen i sig utan livet i Grekland och alla fantastiska händelser jag kunde blogg om dag ut och dag in. Allt ifrån min härliga värdfamilj, till mina coola vänner, till alla fantastiska sevärdheter, utflykter, resor, den grekiska maten och de sena kvällarna på grekiska nattklubbar.

Update från nu:
Jag sitter i min lilla lägenhet i Malmö, packar och packar, för jag flyttar tillbaka till lilla Falköping över sommaren. Just nu känns det otroligt trist att åka till Falköping faktiskt, hade lugnt kunna vara kvar här i Malmö och vara nära havet och mina vänner här (spec. Elin), men Falköping blir också bra. Kommer umgås med mina vänner, min familj och jobba på ett boende för ungdomar och unga vuxna med autism (sen kommer jag även träffa min saknade värdfamilj i sommar, både i Sverige och Grekland, det blir kanon!).


Jag och min fina klasskompis/granne Elin

Kommentarer
Postat av: Christine

Hihi vad roligt att se att du uppdaterat :D hoppas du fortsätter! Massa pussar

2012-06-03 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0