Resor

YESTERDAYS PARTY

Igår hade Jessica (en kompis här i Grekland som egentligen är från USA) houseparty med tema. Summer is here. Va riktigt, riktigt kul! En massa bilder kommer nedan!


Ovan: Ja, Breeynn & Jessica på en av hennes tre balkonger.


Vi drog igång en Limbotävling vilket var SKITKUL!


På bilderna ovan är bilderna på vinnarna, Alexandra och jag, woohoo!


Segerbild!


Lite toakort på småtimmarna....


Love och jag.


Lite armhävningstävling blev det också. 


Armhävningstävling. Jag mot Fotis!

Mer armhävningstävling, jag mot Georgos. (Jag visade verkligen den manliga sidan av mig själv under denna fest.)


Breeynn ville också prova!


Lite mer bilder. Fick dock bara en fjärde del av folket på partyt på kort, wooops! Riktigt kul med houseparty och riktiga sommarkänslor!

Kommentarer
Postat av: Mam

Ni såg ut att ha riktigt kul!! :)

2011-05-16 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0