Resor

STUDENTRESA MEMORIES

Idag åkte min "lilla" sötnos kusin, Rebecca på studentresa till Ayia Napa. Själv åkte jag förra året på studentresa till Magaluf (så klart), tillsammans med 7 andra toppentjejer och det var en helt galet bra resa. 

Får väl skicka en liten hälsning till Rebecca, men den kommer inte lyda som hälsningar min vän Frida sa till hennes lillasyster som skulle utomlands "gör inte något jag inte skulle göra". Visst, det stämmer delvis men "Rebecca, gör mycket mindre än vad jag skulle göra" hahahaha, ne jag skoja. Hoppas du har det skitbra!!!

Lite bilder från studentresan jag & tjejerna åkte på förra året:


Kommentarer
Postat av: sofie

puss på gamla minnen och skål för nya!! <3

2011-05-17 @ 12:24:08
URL: http://nattstad.se/sofiewetterbrandt
Postat av: frida

HAHAH jessie.. detta borde du tolka som: vad finns det som frida inte gör när hon är utomlands? inget.. så det är bara för att sofia att köra all in ;)

2011-05-17 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0