Resor

STUDENT & BALSNACK!

Som nämnt i tidigare inlägg så Skypade jag med min kusin Rebecca förut. Vi snackade en hel del och studenten och balen som hon sa ta om 2-3 veckor.

Rebecca har precis varit på studentresa i Ayia Napa, hon hade självklart skitkul, vilket jag också VERKLIGEN hade på min studentresa till Magaluf. Jag och Rebecca snackade även om allt fix det är inför studenten, olika klänningar man ska ha, olika skor, olika väskor, hur håret ska vara uppsatt, ja det är så otroligt mycket saker som ska ordnas med. Man vill verkligen att allt ska vara perfekt denna dag.



När jag tog studenten den 4 juni 2010 kan jag nu efteråt säga, helt utan tvekan att det absolut var en av de bästa dagarna i mitt liv. Även balen var rolig, men mest en upplevelse och ett sorligt Hejdå till många fina vänner, men även det, absolut top 5 dagarna i mitt liv. Studentdagen kanske 1a, HERREGUD, VILKEN BRA DAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0