Resor

SÖNDAG

Idag är det mamma, pappa och Josses sista heldag. Imorgon bitti åker de tillbaka till Sverige igen. Måste säga att det har varit hur roligt som helst att ha dem här och jag vet att de tycker detsamma. 

Som ni märks (jag också på antalat bloggläsare dessa dagar), så har jag varit kass på att uppdatera bloggen. Men ni förstår hoppas jag. Igår var vi t.ex. på stranden hela dagen, det va ca 23 grader tror jag. Läste dock på Sverigevädret att det var 25(!!!!), men ni får i alla fall inte bada i Medelhavet, pilutta er. 

På kvällen kom min familj nr 1 hit till min familj nr 2 och vi fikade, åt goda kakor och sen lite senare när barnen hade lagt sig så beställde vi pizza m.m. Bilderna från det finns på mammas kamera, jag ska försöka ta med ett USB till dem senare så jag får de bilderna innan de åker hem.


Nu måste jag skynda mig att byta om för idag är blir det ännu en dag på stranden. Mer bilder kommer ikväll/natt då jag förmodligen kommer vara borta hela dagen nu. Men, den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge, right?

Ett tjuvkik på vad som komma skall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0