Resor

SOFIE SOFFAN SOFFIS PROPPIS

Min fina vän skriver brev till mig på hennes blogg :D Sååååå glad blev jag Sofie men du, andra stycket, buuuhuuu! Jag är glad för din skull men NEJ, jag har precis varit borta ett år då och sen ska du ev. iväg några månader senare, GUMMAN VAD ÄR DETTA? ;) ♥

"Hej persie.

Hur mår du? Här är allt som det ska vara, upp och ner och fram och tillbaka. Valborg var inte direkt som din valborg men den var riktigt rolig med Frida och Fannys inflyttningsfest och sen plantis. Är nog första gången jag haft roligt på plantis.. som jag kommer ihåg? HAHA! förra veckan skrev du 80 dagar kvar vilket innebär 70 någonting nu och det går så jävla fort så det är inte sant. jag älskar det. 18 juli ses vi äntligen!! Vi saknar dig här hemma, otroligt mycket.

Just det, våren 2012 kommer jag plugga utomlands bara så du vet det. då är det din tur att sitta hemma och läsa om mina äventyr. vart jag ska det vet jag inte än men det blir förhoppningsvis något varmt ställe. frysa är inte min grej har jag insett denna vintern. usch vad kallt!

Dags för mig att återgå till plugget som jag har framför mig innan marketing boken äter upp mig för att jag inte gör något.

TA HAND OM DIG!!

Pussssss, ily <3"


I LOVE U TO :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0