Resor

MOVE ALONG


Vissa dagar är de gamla låtarna de bästa, idag är en sån dag. Men detta är i alla fall en låt jag aldrig tröttnat på. 

Annars kan jag säga att jag precis är hemkommen från en bar, har tillbringat kvällen med Breeynn, Arialena, Jasmine och Georgos. Vi pratade om framtidsplaner och annat intressant. Det känns så konstigt att ha dessa fina vänner och om mindre än två månader så är de bara borta... Eller ja, jag kommer såklart ha kontakt med dem men det blir inte precis samma som förut.

Det känns också ganska ensamt här i huset, är nämligen själv hemma. Barnen är med farmorn och mormorn och mina värdföräldrar är i Köpenhamn. Nu ska jag sova, är supertrött! Imorgon är en ny dag och jag har som planer att träffa Elin i centrum, baka och förmodligen party på kvällen, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0