Resor

LEV IDAG, DET KAN BLI DIN SISTA...?!?!

Sitter här och tänker på hur jag ska spendera min kanske sista dag i livet, ja ni alla har väl hört att jorden ska gå under i morgon enligt några bibelkännare.

Vill väl då passa på att tacka alla som gjort mitt liv så otroligt great och idag ska jag njuta till fullo av sista, hela dagen!!!


Eller vänta!
Nej, jag tror verkligen inte att jorden går under, men ändå, är faktiskt lite spänd haha. Undra hur Harold Camping (han som sa att jorden ska gå under) ska spendera denna dag, hmm... han kanske spenderar den men hans nära och kära, en massa onyttigheter och skoj, eller så sitter han bara hemma, nervös och väntar in när jorden går under. 
Och tänk sen när jorden faktiskt inte går under, undra hur många som knackar på hans dörr och säger - ÄGD! Kanske inte många, men det hade ja gjort...

Så, kram på er alla, njut av er sista dag ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

ska hälsa Sofie så mycket ifrån dig. megakram och puss till dig Perci, härligt att du har det så bra i Grekland. <3

2011-05-20 @ 10:03:32
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0