Resor

HAVET, YACHTEN, POROS

Som ni säkert vet så åkte jag yacht till Poros tillsammans med Breeynn, hennes värdfamilj och vänner till dem lördag-söndag. Har äntligen sammanstället alla bilder från de tre olika kamerorna och nu kommer bilderna jag lovade er.

Bilderna ovan är tagna precis före vi drog iväg. Lite andra båtar i hamnen i Alimos och Breeynn i båten.

Under båtresan underhöll vi oss med att fota.

Jag blev sugen på ett dopp.

I dessa nät spenderade jag och Breeynn en del tid. Låg och tittade ut över havet, drack öl och hade det riktigt underbart.

Puss min fina <3

Lite bilder på hur båten ser ut. Översta bilden till vänster är en del av köket, översta bilden till höger en korridor från ett sovrum till ett annat sovrum som ni äver ser en liten bit utav. Nedersta bilden till vänter är på ett av de tre stora borden som finns på båten och nedesta bilden till höger är på hur en liten del av båten ser ut utvändigt. Bilderna ger dock inte yachten rättvisa då den var ännu snyggare in real life. Yachten är designad av Roberto Cavalli och var SKITFRÄSCH! På båten jobbade det också tre personer, kaptenen, andra hands hjälparen och en värdinna som lagade alla mat, mycket gott!

Efter några timmars båtresa så kom vi fram till vackra Poros.

Breeynn och Nicolas på översta bilden, promenad längs båtarna.

Fina bilder tagna av Breeynn.

Halvsnygga bilder, men ja... Översta bilden till vänster togs när vi alla var ute på en taverna och åt och de två andra små bilderna när jag och Breeynn senare gick till en bar. Bilden nederst är jag och Breeynn utanför yachten.

Dagen efter. Breeynn matar Nicolas på bilden till vänter och bilden till höger är på Dimitris, den yngste medresenären, 6 månader gammal!

Dag 2. Vi åkte runt lite på havet och stannade utanför Ydra, en mycket vacker ö. Nancy badade, vi andra var för fega, var väldigt blåsigt den dagen. Jag kör också, duktiga va?

Sista bilderna. Hade en riktigt bra resa, var riktigt kul att åka lyxyacht och besöka Poros!!!

Kommentarer
Postat av: mam

Wooow vilka fina bilder och vilken häftig båtresa :) Upplevelse kan jag tro!

2011-05-03 @ 13:47:21
Postat av: Farfar

Måste ha varit en underbar upplevelse. Vet du att Camilla och P-D har köpt en segelbåt förra året - naturligtvis inte en sådan stor som du var på nu - men sovplatser för 6 pers.

2011-05-03 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0