Resor

FREDAGSMYYYYYS!

Varför "råkar" man alltid shoppa saker man egentligen inte behöver när man får lön? Jag måste sluta med detta och börja kontrollera mig mer (alltså inte gå i affärer, för annars är det kört).

Köpte i alla fall lite saker jag behövde, som jeansshorts och en jumpsuit. Köpte även en nice väska (kan aldrig vara fel) och ett linne som kanske va lite onödigt, men va billigt ju (då är det väl okej?). Ett ljusblått, grymt snyggt nagellack köpte jag med, det ska invigas genast! Bilder kommer imorgon.

Befinner mig hos Breeynn nu (ovanligt va?). Vi har precis käkat ungsbakade grönsaker och dricker nu lite vin, det är ju fredagsmys! 

Gammalt kort på oss, puss souliiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0