Resor

DAGEN HAR BL.A. BESTÅTT AV:

- Promenad med Filippa på morgonen.
- Lekte i trädgården med Filippa (läste böcker och spelade lite kubb, Filippa är 1,5 år så nej vi spelade inte riktig kubb.)
- Lagade köttfärssås och spagetti.
- 2 flög in i huset då jag hade öppet dörren på baksidan, de fick panik när de såg mig och jag fick panik när jag såg dem, men försökte vifta ut dem. De flög då in i fönsterrutorna sådär 71 gånger innan de hann ut, de hann också bajsa X-antal gånger inne i huset av panik, great!

Just nu sitter jag ute i solen, helt underbart. Ganska blåsigt men vinden är bara skön!



Om ett tag ska jag:
- När Filippa vaknar, ge henne lite mat och leka med henne.
- Efter det kommer Theodora och Artemis hem från simningen, då blir det kvällsmatsdags för tjejerna och läggdags.
- Sen lite senare skypedate med Ida.
- Dammsuga och städa min del av huset.

Så, ja, fullt upp idag men inte mig emot. Jag är en sån person som hellre har mycket saker att göra än att inte ha något att göra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0