Resor

Dag 16- Något som får mitt hjärta att smälta.

Fortsättning på listan jag håller på att fylla i, jag är dock ganska seg med den som ni säkert märkt.

Okej, något som får mitt hjärta att smälta är välgörenhet, speciellt då det inkluderar barn. Något jag är mycket svag för är är barn som lever i fattigdom och det som alltså får "mitt hjärta att smälta" är de goda som bidrar och hjälper dessa barn. Jag kommer garanterat bli "fadder" åt ett barn i ett fattigt land när jag får ett riktigt jobb sen, det är det minsta man kan göra!



Vill du också bli fadder? Det finns mänger med olika organisationer man kan hjälpa igenom. Genom att trycka på bilden ovan så kommer du direkt till Plansverige, annars kan man hjälpa genom t.ex. SOS barnbyar, ActionaidBarnfonden m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0