Resor

Dag 15 - Femton random fakta om mig själv.

Jag vet att det står femton,
men jag glömmer ton
och tar fem, det räcker!


1. Jag saknar min fisk Glenn & vill ta med honom till Malmö när jag flyttar dit.

2. Jag tror på karma.

3. Jag har ätit myror (doppade i choklad). 

4. Klarar inte av att någon tar mig under fötterna då jag är extremt kittlig. Jag får riktiga panikattak om någon gör det och signaler som "I have to kill this person" åker upp till min hjärna, jag dödar dock aldrig någon på riktigt.

5. Sitter och tänker på hur normal jag lät genom att medge denna random fakta just nu, men det är väl lugnt.


Denna söta bild tyckte jag passade in med texten...

Kommentarer
Postat av: Mam

Hhahhahahahahhaa......Glenn kan du ju inte ta med, han börjar bli gammal nu, född i början på 90-talet ;))Bäst han vårdas hemma :P

2011-05-19 @ 10:49:00
Postat av: felicia - 19 år och mamma

haha galenpanna!



jag har tänkt på en sak! "dina" barn.. pratar dom svenska? det måste dom ju göra eller?

2011-05-19 @ 23:13:29
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0