Resor

BLIXT OCH DUNDER!

Vaknade upp att regn och åska, halvkul. Igår var det likadant, spöregn, blixtar och åska. Skillnaden från igår vad bara att igår var jag dum och gav mig ut på promenad, skulle till Breeynn, det slutade att hon fick åka och hämta mig. Det åskade så mycket att blixtarna och åskan kom i stort samtidigt och jag hörde ett sånt otroligt "BRAK" att jag blev helt livrädd, jag är egentligen inte rädd för åska överhuvudtaget.

Idag ska jag möta Elin i stan och som tur är så slutade det precis åska, annars hade jag inte velat ge mig ut. Hur jag kände igår var bland det värsta så aldrig mer gå ut när det åskar så pass! Men som sagt, ingen åska, inga blixtrar, NU KILAR JAG!


Kommentarer
Postat av: Mam

Usch ja, akta dej för blixtar och dunder!!



Här är kallt och regn och känns inte alls som det snart ska vara sommar :(.....men enl prognosen ska det plötsligt bli 25 grader plus på onsdag, men det återstår att se ;P.



Kram från mamma

2011-05-27 @ 10:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0