Resor

BEHÖVLIGT TRÄNINGSPASS!

Har precis varit ute och powerwalkat, stalkade en 40 medelsgubbe för hålla jämn fart hela tiden. Nu för tiden kan jag nämligen börja slöa lite efter ett tag på promenader, men har jag någon att hålla upp tempot med så går det skitbra. Då får jag istället behov av att gå före den människan, vilket jag gjorde så det var bra, han höll faktiskt högt tempo. 


Sen gick jag tillbaka hem och körde ett bra mag-, och ryggpass vilket var skönt, MEN! Åt pannkakor med Theodora & barnen precis innan jag gick ut så nu känner jag att mina tre pannkakor snart kommer upp, halvbra ;) Men jag ska nog hålla dom nere, dricka lite vatten och "slänga" mig i duschen, VÄLBEHÖVLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0