Resor

ABOUT TODAY

Lyssnar sönder låten Welcome to St. Tropez nu samtidigt som jag gör iordning mig. Ikväll blir det houseparty hos min kompis Jessica vilket kommer bli great. Känns riktigt kul med husfest nu när sommarkänslorna riktigtbörjat komma. Jessicas lägenhet är ganska stor och de har två stora balkonger som kommer vara öppna och hon har även gjort iordning ett "dansgolv" m.m. 

Jag som (enligt mig) lyssnar på sjukt bra musik har valt alla låtar som nu ligger på hennes playlist och ja, det kommer bli great.


Har även haft en riktigt bra dag på stranden. Jag köpte en volleyboll idag så vi spelade ett bra dag, badade, solade, drack iceslush och freddo cappuccino om varannat, ja, dagen va riktigt skön.


Uppdaterar igen innan jag drar, tills dess, ha det gött!

(Ida, tack för skypet ;) Och heeelskotta vad ja saknar att va så brun som du och jag var i Turklandet och dig också, såklart!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0