Resor

18:DE

Detta datum, den 18:de maj betyder mycket, mycket.

Det var exakt 1 år sedan idag jag och 7 andra mycket spända och glada tjejer åka på studentresa till Magaluf. På detta datum har också en speciell relation till en av de personer som åkte med på resan som jag innan, inte kände så bra nämligen Sofie Wetterbrandt. Igår gjorde vi detta datum (18:de maj) till "vårat datum". Efter denna resa har vi nämligen varit grymt bra vänner och we know, we always will.


Idag den 18 maj är det också endast två månader kvar tills jag och tjejerna åker till Mallis igen, kommer bli riktigt roligt! Men... detta datum innebär också att jag lämnar min värdfamilj och alla mina vänner här i Grekland, så ett datum med både lycka och sorg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0