Resor

20 MARS

Det har varit en helskön söndag, så som söndagar ska vara. I förmiddags träffade jag Elin som precis flyttat hit till Aten. Hon kommer från Malmö och jag som rådiggar skånska bara älskade att höra det :D

Vi var på ett café först och drack kaffe sen visade jag runt henne lite i Plaka (ett turistområde med små gator och mycket turistshoppar) och runt Akropolis så vi tog en riktig långpromenad vilket var både skönt och trevligt. Sen blev vi rätt hungriga efter allt så vi bestämde oss för att äta något. Vi gick tillbaka till Plaka och satte oss och åt på vad jag tycker, en av de godaste restaurangerna i Plaka.



Ikväll har jag umgåtts med Breeynn. Vi hyrde film och käkade glass. Vi tittade på filmen "The Switch" vilket var bra och sevärd, så se den om ni inte redan har gjort det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0