Resor

STUDIEANSÖKAN!

Ansökningen till höstens högskole- och universitetsutbildningar i Sverige öppnade idag och min ansökan är ifylld och ivägskickad. Nu är det bara till att hålla tummarna! Jag vill egentligen bara komma in på mitt första val, men gjorde 3 val till. Linjen jag vill gå, Studie och yrkesvägledning finns bara i Malmö, Stockholm, Umeå & Varberg och jag vill bara till Malmö.

Förra året var inte snittbetyget så jättehögt så jag hade väl rätt så mycket bättre betyg, så detta går nog kanon... hoppas jag. Man kan väl inte ha för höga förväntningar, om något skulle gå tokfel.


Kommentarer
Postat av: elin

Hej Jessica!! vilket sammanträffande! den linjen ska jag nämligen också söka, den verkar jättebra :) Hoppas vi båda kommer in!

2011-03-15 @ 20:35:03
URL: http://eluz.blogg.se/
Postat av: Mam

Hej! Låter toppen, du är verkligen målmedveten! Redan ansökt, inte dåligt det!!

Kram

2011-03-15 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0