Resor

PAROS DAG 2

Då är det dags att uppdatera lite om Paros dag 2. För er som inte alls hänger med på vad jag pratar om nu så kan jag berätta att jag var på en Grekisk ö som heter Paros i helgen.

Dag två gick vi upp ganska tidigt för att stiga upp till hotellets frukostbuffé som bara va "to die for". Hotellfrukost är ju alltid hur gott som helst och denna var bara fantastiskt. Någon timme efter frukosten så blev vi upphämtade av en tjej som skulle skjutsa oss en liten bit utanför Naoussa (byn på Paros vi bodde på). Det var nämligen dags för hästridning och det var så otroligt kul! Vi red längs stränder och bland otroligt fina miljöer (bilder nedan).
På kvällen blev det ytterligare en utgång, först var vi i Parikia (Paros största by) och åt lite sedan tillbaka till Naoussa. Riktigt bra kväll denna med, dock lite lugnare än den första men det var kul. 


Bilder från vi red på hästarna:


På bilderna: Jag och Breeynn innan vi gick ut till vänster. De två översta bilderna till höger är från Parikia och den längst ner från ett maskeradparty i Naoussa.


När vi kom hem på kvällen(natten) blev Breeynn kär i hotellets katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0