Resor

PAROS DAG 1

Tänkte berätta lite om Paros nu, eller lite om första dagen i alla fall. Jag och Breeynn steg upp halv 5 på morgonen för att klockan 7 ta färjan till Paros, en riktigt fin ö. Självklart är den ännu finare på sommaren då man kan bada och sånt men var riktigt kul att åka dit ändå.

Vi bodde på ett riktigt fint hotell och personalen var grymt trevlig. Första dagen gick vi omkring en hel del på de små, söta gatorna det fanns i Paros (några bilderna nedan). Vi åt en massa gott och gick ut på kvällen. Orkar inte berätta mer än så just nu, är hur trött som helst. Bilder säger ju mer än 1000 ord så titta på bilderna nedan så ska jag göra ett mer intressant inlägg imorgon och berätta om de två andra dagarna vi spenderade på ön Paros.


På bilderna nedan: Översta bilden jag och Breeynn på färjan påväg till Paros. Bilderna vid havet är när vi var framme i Paros och de andra är tagna ca kl. 06.30, riktig trötta & med en tung ryggsäck.... ;)


Bilderna nedan: På hotellet, jag kan erkänna att jag var riktigt, riktigt sugen på att hoppa i poolen bara för att det var så fint, synd att inte vädret var lite bättre.


Bilderna nedan: Lite gulliga gator och höga dörrar när vi var ute och gick.

Bilderna nedan: Vi hittade en liten bar som hade maskeradfest, riktigt kul var det faktiskt! Vi träffade massa roliga människor och hade en awesome kväll!

Dag 2 och 3 kommer imorgon, nu är jag riktigt trött och ska sova. Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0