Resor

LITE OM GÅRDAGEN

Godmorgon, godmorgon (säger jag kvar över ett), vilket är riktigt tidigt för mig då jag och Breeynn kom hem till henne för bara några timmar sen. Som jag har nämnt tidigare så kommer man hem väldigt sent när man varit ute här i Aten. Då klubbarna stänger vid sju så kanske man inte är hemma för ens halv åtta. Inatt dock, så ställde vi om klockan så klubben stängde halv åtta, så vi var hemma SENT.

Breeynn sover men själv är jag pigg, hur jag nu kan vara det efter otroligt lite sömn... Så jag känner för att skriva en del, läs om du orkar. 

Kvällen började iaf med hemma hos Breeynn, vi hade fixat lite mexikansk mat och vin. Tjejerna kom över och vi satt och snacka, lekte lite drinklekar och sånt där. Sen åkte vi vidare till centrum, gick till en bra bar där. Sen vidare till en annan bar och tillslut till klubben Dream City som absolut är en av mina favoritklubbar här (kan dock vara för att vi alltid får bästa VIP-bordet när vi går dit, moahaha).

Sen åkte jag hem och sov hos Breeynn då hennes värdföräldrar är bortresta. Jag har hunnit att duscha, druckit kaffe och en hel del. Min kompanjon ligger dock fortfarande i sängen och sover ;)

Bilder från kvällen kommer senare,
men en bild vi tog innan vi gick ut kommer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0