Resor

LIMBO

Goddag! Tittade precis på klockan och insåg nu att den snart är fem! Något jag bara inte kan förstå, känns mer som den borde vara ett...  I alla fall, jag och Breeynn hade en riktigt rolig utgång igår. Vi skulle egentligen på en kompis födelsedagsfest men det blev inte så ändå, så vi åkte in till centrum och gick till en bar vi inte har varit på sen i sommras.

Och gud vad roligt det var! Vi träffade massa roliga folk och bara hade det riktigt kul, absolut en av de roligaste utgångarna jag gjort här. Sådär spontana utgånger brukar nästan alltid bli bäst, ni vet, när man inte riktigt har någonting planerat men det hela slutar helt awesome.

Bilder från igår (och bilder från i fredags som jag lovade i det tidigare inlägget) kommer lite senare. Tills dess kommer en litet filmklipp vi gjorde igår, vi eller rättare sagt jag lekte lite Limbo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0