Resor

KALISPÉRA (godkväll på grekiska)

Har precis slängt på mig min mjukisdress och ska strax gå upp till mina värdföräldrar och äta något gott. Det har varit en kanonbra och fullspekad dag så är en aning trött just nu.

Var i hamnen och fikade med Breeynn och två grekiska vänner först. Vi drack freddo cappuccinos och gick längs hamnen, solen sken och det var helt underbart. Efter det så åkte jag och Breeynn till hennes amerikanska vän Dennis på lunchbjudning och det var massor med folk där. Dennis jobbar som skeppare och musiker så det var en salig blandning av skeppare, musiker, politiker och ja.. aupairer (jag och Breeynn). Det var en väldig åldersmix också, bebisar från 5 månader upp till gubbar runt 60 år, men det var riktigt kul och en otrolig upplevelse.


Här kommer en liten video från några greker sjunger och spelar, STÖRTSKÖN HAHAHA!
Det är saker som dessa som man endast kan vara med om genom att bo utomlands. Annorlunda upplevelser, nya/olika människor man möter, erfarenheter man får, HUR ROLIGT SOM HELST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0