Resor

INTERNATIONELLA KVINNODAGEN (+FETTISDAGEN)

Idag den åttonde mars så firar jag och en hel del andra två mycket härliga saker. Det är den internationella kvinnodagen, vi kvinnor ska vara stolta över oss själva idag. Sen är det ju den där härliga Fettisdagen som man bara måste vara lite extra onyttig på. Det hade suttit bra med en semla, men jag befinner mig ju faktiskt i Grekland och då är inte semlor det lättaste att hitta. Jag och svenska Christine ska till ett bageri och försöka hitta något som kanske liknar en semla sen tar vi med oss dem hem till Breeynn. 

Kanonbra att trycka ihop en massa gottigheter på Fettisdagen tillsammans med härliga tjejer på Kvinnodagen!

 


Girls, stand up for yourselves today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0