Resor

EN HELT VANLIG TISDAG I MITT LIV

Godkväll allihopa och hoppas ni hade en bra tisdag. Tänkte dela med mig lite info om exakt vad jag gjort idag i en ganska mycket kortare version.

Here we go:
- Var ute länge och lekte med Filippa idag, solen sken och det var underbart. Resulterade i att vi båda kom hem rätt sandiga efter mycket "hink och spade lek".
- Lagade köttfärssås vilket blev mycket gott.
- Lekte med Artemis i det nya lekhörnan som jag och Theodora fixade iordning igår, måste säga att det är otroligt mysigt i den lilla hörnan.
- Filippa aka Vilda bebisen klättrade på något sätt ur hennes spjälsäng helt själv, jössös vad jag blev rädd och chockad, hur lyckades hon? Hon är ju bara 1,5 år :P

På eftermiddagen:
- Kaffestund vid hamnen i Alimos med min vapendragare Breeynn.
- Sen hem till Breeynn och åt kanongod svamprisotto och drack vin.

Och såhär fina blev vi efter några glas... 
Nej, skämtade bara. Bilden är tagen i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0