Resor

Dag 06- Ett minne från min barndom.

Vilket ska jag välja...? Okej!

Ett yrke som många små flickor drömmer om när de är små är att bli frisör, vilket jag också gjorde. Den bra grejen med mig var att jag kunde ju redan klippa (trodde jag), så jag kunde ju starta direkt... när jag var fyra-fem år.

Så jag hittade en sax, kanonbra tänkte jag (nog), nu skulle jag klippa mig. Jag hade ganska långt, lockigt hår och sen VIPS hade jag klippt en massa hår av på ena sidan och sen på andra. Sen ropar mamma nerifrån att det är mat (detta kommer jag starkt ihåg). Jag tänkte att hmm, vad ska jag göra med allt hår jag klippt (för det var massor), att jag har klippt mig själv kommer hon inte se (vilket hon absolut gjorde). Men jag bestämde mig för att spola ner håret i toalettstolen och smyger sen ner för att äta. Den första reaktion jag möts av är: "Vad har du gjort?!". Och jag säger: "Det var Tommy" (min bror). Mamma trodde väl mig inte riktigt om man säger så, men jag kunde ju i alla fall försöka skylla på min bror ;).

Håret var riktigt snyggt (not), jättekort vid sidorna och långt där i bak där jag inte hade nått med saxen för att klippa. Fick i alla fall klippa hela håret så kort som jag hade klippt det vid sidan själv... snyygggggt!

Jag & Tommy på Liseberg för 2 år sen. Jag äääälskar min bror!

Kommentarer
Postat av: klara

HAHHAHAH kompisen följde meeed, med en annan kompis ;) annars skulle jag hålla med om att det började gå utför för mig!! hahahah:D;)



söta syson är ni!!! :)

2011-03-29 @ 09:57:21
URL: http://mittaupairliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

schmaaaales till vänster! hahaha

2011-03-29 @ 10:38:52
Postat av: Anonym

/rebecca

2011-03-29 @ 10:39:28
Postat av: Rebecciii

Påtal om minnen från barndomen: hade glömt hur rolig den här var!

http://www.youtube.com/watch?v=98csmw88IWE&feature=related



Och vår favorit i bilen:

http://www.youtube.com/watch?v=K7vPVR0Vug8



HAHAHAHA

2011-03-29 @ 14:52:14
Postat av: Jessica

hahaha goes att du bara lägger märke till när vi är schmaaaala o inte feta rebecca ;)



och du, hahahaha, jag sitter & gapflabbar till youtubelänkarna du skickade nu, speciellt den sista, hahaha viiiilka minnen :D:D:D



saknar dig älskling!

2011-03-29 @ 15:43:58
URL: http://mittgreklandsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den högra är väl inte omgjord?:S skoja<3 nemen kolla tommys ben på vänstra, långeman!



Eller hur, var bara tvungen att leta upp den:D vattenflaskorna till det också, haha!

2011-03-29 @ 21:06:54
Postat av: Anonym

Den högra är väl inte omgjord?:S skoja<3 nemen kolla tommys ben på högra, schmaaales långeman!



Eller hur, var bara tvungen att leta upp det:D också vattenflaskorna till det, haha!



Saknar dig meeed:(

2011-03-29 @ 21:08:46
Postat av: Tommy

haha snällt av dig att du skyllde på mig :D! älskar dig också!

2011-03-30 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0