Resor

BEAUTIFUL WEATHER

Man kan inget annat än att bara ÄLSKA livet just nu. Det är marsmånad och jag sitter på min veranda med bikinitopp, shorts och en kopp svart kaffe i handen. Det är väl en sådär 19 grader varmt och med det sagt sådär 16 grader varmare än vad det är i Sverige.

Om ca kvart ska jag ta och dra mig. Ska till en kanonmysig hamn (Flisvos marina) och fika med några kompisar. Det är så otroligt vackert där, alla caféer har utsikt över havet och båtarna och det kryllar verkligen av folk där när solen tittar fram.

Dags av att njuta av värmen nu, redan imorgon ska det bli lite kallare igen (regn och ca 12 grader).

Kommentarer
Postat av: Farfar

Vilken trevlig tid du upplever nu - var rädd om varje minut (festandet undantaget). Idag lördag i Falköping mycket sol men blåst ca. + 5 gr. Vi fick ganska mycket snö igår . Idag var vi och fikade med din mor/far - och Jossan. Många kramar Farmor/Farfar

2011-03-19 @ 16:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0