Resor

TANKAR OM HÖSTEN

Att man ska behöva vänta ända till den 14/15 juli för att få svaret om högskolan, jag vill veta nu!! Vill börja planera min höst ju, den är på ingång.

- Om jag kommer in så borde jag lägga ännu mer krut i att hitta lägenhet, ligger dock i en hel del, så hade väl knappt kunnat göra det bättre.
- Om jag inte kommer in vill jag börja tänka på vart jag ska flytta (igen), haha. Jag har väl redan en plan B dock.

Vill självklart jättegärna komma in på den linje jag sökt, men kommer jag inte in så tar jag det nästa år bara. Min plan B är inte att leka med heller.



/ Kram Jessica

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

vill höra om plan b! kram! =)

2011-07-03 @ 19:07:47
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0