Resor

Oj, vart har jag varit hela helgen?

Jo.. jag har umgåtts med vänner, speciellt med Breeynn. Vi precis nu har avslutat vår näst sista helg tillsammans, sorligt men sant. I fredags var vi på en bar och sedan sov jag hos Breeynn. Igår var på stranden på dagen och på kvällen blev det utgång med en del andra personer också. Idag gick jag till stranden själv men på eftermiddagen hängde jag med Breeynn igen, vi hyrde film, åt pizza och hade en äkta "dagen efter" dag.

Sen var jag så smart att jag glömde min dataladdare hemma hos Breeynn i fredags, så jag som är världens största datanörd har inte haft tillgång till dator på två dagar. Men jag är fortfarande till liv och har min dataladdare nu. Imorgon kommer bättre inlägg, då med bland annat bilder från i helgen. 

Sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0