Resor

L Ö R D A G

Sitter just nu och tittar på Greek Idol tillsammans med Anna, hennes man och son Hugo. Anna är Theodoras (min värdmammas) kompis och hon har kommit tillsammans med hennes man och son hit för att hälsa på. Hon kommer ursprungligen från skåne och har tidigare jobbat som nanny hemma hos min värdfamilj, när Artemis var liten.

Iaf, just denna stund är min värdfamilj faktiskt inte hemma, de var tvungna att gå på dop så vi andra är hemma i huset just nu och har precis ätit. Vi var och köpte mat, jag åt kyckling i pitabröd, hur gott som helst och nu är jag helt proppmätt. Ni vet dem gångerna man bara trycker i sig och blir så mätt att man t.o.m. får ont i magen, så känner jag nu.


Lite övrigt om idag: Tidigare var jag på stranden, stannade väl där i ca 4h. Läser förtillfället boken "Skadad" som är en självbiografi där en fostermamma berättar om ett otroligt skadat och stört barn hon tar hand om. En otroligt hemsk men ack så bra bok, tips för er som gillar självbiografier!


Nu ska jag fortsätta att titta på Greek idol, det är finalen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0