Resor

GODMORGON SUNSHINES!

Klockan är strax tio och jag sitter här i soffan och för över lite ny musik på min mp3. Har låtar jag la in 2008 på den gamla skrutten så kände att det var dags för förändring. Annars är det lugnt, Filippa sover, Artemis är på dagis och föräldrarna jobbar. Snart kommer farmorn och ska passa Filippa över dagen, själv ska jag åka till en shoppingcenter med svenska Elin.

Ska väl egentligen inte köpa något utan åker mest dit för att träffa henne, ta en kaffe och ev. köpa ett par höga jeansshorts, men mest blir det fönstershoppning för min ekonomis skull. Ska ju åkte till Magaluf om 3,5 vecka så får försöka hålla i pengarna så mycket jag kan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0