Resor

FRÅN I TORSDAGS

På natten mellan onsdag och torsdag satte jag mig på planet till Sverige. Detta mycket ovetande av de flesta där hemma. Min familj, mor- och farföräldrar, Ida och Cissi var de enda som visste, detta av den enkla anledningen, alla andra skulle få ett fett överraskande. Jag själv trodde väl också att jag är den enda som kommer få överraska men nejnej. Pappa skulle hämta mig på flygplatsen men vem står inte där också när jag blir hämtad? Jo, Ida! Så tårarna rann bara jag tog mitt första kliv på svenskmark. 

Sen åkte jag och Ida hem till henne och hade picknick vilket var supermysigt.


Efter det fixade vi oss, snart skulle resten av tjejerna komma.


Lite senare kom tjejerna, som sagt helt ovetande om att jag var hemma. Ida fick med nästan alla tjejer på bild.

Först ut, Emma.H & Sofie.R.


Emma.C & Stina.


Julia & Cissi.


Sen Sandra, Sofie.W, Frida & Fanny.


Och sist Tinis!


Vi grillade och körde Beerpong.


Sen gick vi ut i Skövde!

GRYM, GRYM, GRYM DAG :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vilka fina kort på så underbart härliga tjejer, jag blev riktigt rörd när jag såg glädjen =) <3

2011-06-14 @ 22:26:19
Postat av: Mam

Det var från mej ;)

2011-06-14 @ 22:27:07
Postat av: Emma

<3 <3 <3

2011-06-15 @ 14:45:13
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0