Resor

FRÅN I SÖNDAGS.

I söndags var det dags för Rebeccas bal och gud i himmel va fin hon var! Alla var jätte, jättefina och vilka minnen det kom fram av att titta på hennes bal. Saknade när jag för ett år sen fick klä upp mig i en fin balklänning, få håret och sminket fixat, åka en snygg bil och allt som balen hör till.

SNYGGING!


Rebecca och hennes daldejt Erik.


Snygg-Jasmina och Felix.


Emelie & Louise med deras baldejter.


Rebecca och Erik, Bella & Jonas.


Rebecca & vänner, Stekar-Edvin och Rebecca och kompisar igen.


Efter balen hyrde jag och några av mina tjejer film och åt massa gott. Sedan var det dags att säga hejdå till alla fina för dagen efter åkte jag ju tillbaka till Aten. Sista dagen hade jag en del ärenden att göra, sen åkte jag och sa hejdå till Rebecca och Ida kom förbi för att säga hejdå.

Tack alla nära & kära för ett fantastiskt besök, jag slutar aldrig att förvånas av hur bra människor jag har omkring mig. Ni är alla, släkt och vänner guldvärda!

Kommentarer
Postat av: rebeccaaa

<3

2011-06-16 @ 14:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0