Resor

FRÅN I FREDAGS.

Dagen innan, torsdagen så överraskade jag ju mina vänner. Idag (i fredags) var det släktens tur, speciellt min kusin Rebecca som tog studenten denna dag. Man kan säga att jag lyckades totalt, några släktingar visste redan att jag skulle komma men att överraska alla gick ännu bättre än förväntat, då inräknat både släkt och vänner.

Världens bästa student.


Systeryster och andra bilden Rebecca & jag.


Senare på kvällen skulle Rebecca vidare på hennes bravader och jag åkte till Emma.H där mina festligheter också fortsatte.


Sedan fortsatte kvällen på puben i Falköping, pizza på Valle och tjöt med massa, härliga människor som jag inte träffat på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0