Resor

15.06

Har precis ätit kycklingsallad, vilket jag själv tycker är riktigt gott. Alla sorters sallader passar och känns fräscht nu när det är så varmt ute. 


La för en liten stund sen båda barnen i säng och båda somnade direkt. Jag skulle också kunna vila lite men tror inte jag hinner det riktigt. När Theodora kommer hem från jobbet så ska jag duscha och städa, sen ska jag iväg med Breeynn till stan. Vi har båda ärenden att göra, jag t.ex. måste hitta ett par sandaler, har letat så mycket men ändå inte hittat. 

Dags att bästa städa upp i köket lite, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmmm... det ser gott ut med den salladen!

Kolla in Susannes jättefina bloggsida med jättegoda ch fina recept på både mat och andra godsaker:

lattaochgodarecept.blogspot.com



Kram

2011-06-07 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0