Resor

TORSDAG EFTERMIDDAG

Denna eftermiddag har jag spenderat i sällskap med Breeynn och Arialena. Vi var först på "Metro mall", ett köpcenter. Jag behöver verkligen skor, hittade inga dock :/ Men... dom hade världens rea på H&M, så kom hem med ett linne och shorts istället, typiskt mig. Behövde dock ett par svarta shorts och linnet var billigt som attan, så det var helt okej ändå. Köpte även tre bandeau bhs, vilket jag faktiskt behövde, eller i alla fall en. Vad köpte jag mer... hmm, just det! En vattenfast mascara, den behövde jag också.

Behöver egentligen spara mina stackars pengar, men det är mycket som måste fixas inför en utlandsresa. För ja, på måndag åker jag till Magaluf!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0