Resor

MOT CHRISSO!

Om en liten stund åker jag till Chrisso tillsammans med min värdfamilj. Har varit i Chrisso 3 gånger förut och detta blir fjärde och sista. Det är svårt att beskriva hur fint och underbart det är där. Chrisso är en liten by nära Delfi där det är otroligt lugnt. Familjen har en massa fruktträd, olivträd m.m. och luften som man andas där känns så otroligt ren. (Lite kort från tidigare besök i Chrisso.)


Dessa blir i stort sett sista "helhelgen" jag spenderar med mig värdfamilj. Om 17 dagar flyttar jag men jag säger Adjö till mina värdföräldrar och Filippa om redan 15 dagar och Artemis om 11! Vill dock inte ens tänka på det nu, sorligt, kommer sakna dem så! I helgen ska vi i alla fall ha det bra, jag chansar på att det blir bad, glass & massa skön avkoppling.

Dags för mig att packa, ha en jättebra helg, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: farfar

kan mycket väl förstå, ett mycket svårt avsked.

2011-07-01 @ 17:33:45
Postat av: Mam

Ha en riktig toppenhelg/ Kram <3

2011-07-01 @ 22:07:32
Postat av: Pappa

Vilka härliga bilder och vilket klart vatten det verkar vara.

2011-07-02 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0