Resor

HEJDÅ MIN FINA VÄRDFAMILJ

Har uppdaterat väldigt dåligt den senaste tiden, vilket ni nog förstår att det kan bli i slutet. Har haft fullt upp då jag haft massor att göra och i fredags sa jag bland annat hejdå till mig fina värdfamilj. 

Vi kvällen åt vi alla tillsammans, eller, ja, Artemis åkte ju bort veckan innan men jag, mina värdföräldrar och Filippa åt. Sedan satt vi och pratade om bra minnen, jag fick ett så otroligt fint kort vilket gjorde mig riktigt rörd och jag fick en födelsedagspresent (Tack så jättemycket igen). 

Sedan sa vi hejdå till varandra vilket inte var lätt. Pussade och kramade Filippa som fortfarande är för liten för att förstå att jag ska flytta och kramade sedan de bästa värdföräldrarna jag kunnat önska mig. Igen, tack för allt, ni har gjort mitt år här i Grekland helt underbart!!!! Kommer aldrig glömma er!


Kommentarer
Postat av: Josse

Åh, nu blev jag rörd och tårögd=)

2011-07-19 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0