Resor

FREDAG

Ligger förtillfället i min säng och tittar på filmen "Älska mig". Filmen handlar om en tjej som blir mobbad i skolan och tårarna bara rinner och rinner, den är så otroligt hemsk!

Annars denna fredag så har jag varit hemma med Artemis och Filippa. Som nämnt tidigare så tittade vi på "Lotta på Bråkmanargatan" sen fortsatte dagen med en massa mer lek. Detta var sista dagen som jag är hemma med Artemis själv, hon åker nämligen på semester på måndag och är borta i 3 veckor. Jag åker om 10 dagar så, vi kommer inte ses så mycket mer. Så idag fick Artemis låna lite av mitt smink och måla sig lite, vilket hon tycker är hur roligt som helst. Sen satte hon på sig henne fina, röda klänning, vi tog lite kort (de kommer upp imorgon) och dansade till Bamsemusik. 



Sen gjorde vi iordning panerad fisk och senare ikväll så åt jag tillsammans med hela familjen. Trivs så otroligt bra med dem, att ta farväl kommer inte vara lätt. Det enklaste är dock bara att inte göra en stor sak av det, kramas och säga: "Vi ses snart", för även fast snart inte kommer vara jättesnart så kommer vi absolut ses igen och hålla kontakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0