Resor

"Vi ses snart".

Den äldsta av tjejerna jag tar hand om, Artemis, åker på semester imorgon med hennes farmor och farfar. Hon kommer vara borta länge så när hon kommer tillbaka hit så har jag redan åkt till Magaluf. Därför sa vi "Hejdå" till varandra ikväll, hon åker nämligen tidigt imorgon bitti.


Vi har lekt massa ikväll och sedan la jag Artemis i sängen. Vi läste bok och pratade lite och sen blev det en stor och hård bamsekram, pussar & ett "vi ses snart igen". Jag älskar verkligen den lilla pärlan!!! På lördag säger jag "Hejdå" till resten av familjen, även det kommer bli riktigt tufft, men det blir ett till "Vi ses snart", så känns allt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0