Resor

Lördag

Skypar med Klara just nu, alltid lika kul att prata med den tjejen. Eftersom vi båda är au-pairer och långt bort från våra nära och kära så har vi alltid massa nytt att prata om.

Klockan är halv sju här i Grekland och klockan nio kommer Breeynn hit. Vi ska då dricka lite vin och göra iordning oss innan vi åker till Gazi (ett festområde i centrala Aten). Så ska vi ta en öl med Alexandra och ev. henne kompis och sen möta Christine, Fotis, Fotis vänner och Christines två bröder som besöker henne från Sverige. Det är anledningen till varför vi kör på big utgång idag kan jag säga. När någon har någon kompis eller släkting här i Grekland så försöker vi alltid fixa något nice, det gillar jag!
Sen ska vi i alla fall gå på klubb, och Arialena som också kommer lite senare sen har bokat ett VIP-bord. Sen tror jag att hennes pojkvän också ska med. Jag ser otroligt mycket fram emot kvällen med alla tjejerna och grabbarna.


Ha det nice nu, uppdaterar väl innan jag och Breeynn går ifrån mig sen!


(Bild från Bulgarien år 2009, lite karaoke av mig och Ida!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0