Resor

ÅRSRESUME - part 2

April.
Var en mycket rolig månad, jag umgicks otroligt mycket med mina vänner och vi gjorde massa kul. Vi hade strögarkvällar, jag och Sandra brukade åka runt i våra masker (som ni ser på andra bilden), vi gillade bland annat att beställa mat på Mc Donalds medans vi bar dessa masker. Det blev grillkvällar, darenights kvällar m.m. (För er som inte vet vad darenight betyder så är det självklart "vågakväll", men det är en lek, man är minst 2 lag och man ska göra massa olika utmaningar och man måste ha bevis, dvs, fota eller filma. Utmaningarna kan t.ex. vara att moona, pussa ngn random i stan eller som jag tagit med på bild nedan, sätta sig på Ålleryttare som är belägen i Falköpings största rondell eller hissa upp en cykel i skolans flaggstång.
Jag och tjejerna firade även EmmasHs födelsedag och 50-dagars, (50 dagar kvar tills studenten).





Maj.
Hade mycket praktik i skolan denna månaden som gick fantastiskt bra. Jag var bland annat lärare på Åttagårdsskolan och fick då förfrågan från rektorn om jag ville hoppa in och ersätta en riktig lärare, då kan man lugnt säga att det gick bra. Så jag höll i lite egna lektioner och med det fick jag lite lön och sådär på köpet på praktisken, great!
Den 18-25 maj så åkte jag och sju fina damer på studentresa till Magaluf. En otrolig grym resa som jag aldrig kommer glömma i hela mitt liv. Hade kunnat lägga upp hur mycket bilder därifrån som helst, men någon måtta får det ju vara. Sen var det mer studentfester, det var 25-dagars & 10-dagars (25 & 10 dagar kvar till studenten), det var studentkarneval och ållecamp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0