Resor

TYSTNADEN SOM UPPSTÅR...

Sitter här och skrattar för mig själv åt alla roliga grupper man kan "gilla" på Facebook.

Vad sägs om dessa? (För er som inte förstår er på vad jag menar, så förklarar jag fort. På Facebook kan man bli medlem på olika grupper, allt från seriösa grupper till skämtgrupper. Några av skämtgrupperna har jag nämt nedan. När man läser dem ska man tänka "jag gillar" först..., så hela grejen är på skämt)

- Tystnaden som uppstår när inte Glenn är från Göteborg.
- Tystnaden som uppstår när man säger hejdå och sen går åt samma håll.
- Tystnaden som uppstår när en naturare kommer in på festen.
- Tystnaden som uppstår när en polares flickvän är ful.
- Tystnaden som uppstår när ingen fattar lärarens skämt.


HAHAHA, detta är så min humor... speciellt när jag är trött!


Kommentarer
Postat av: rebecca

"tystnaden som uppstår när en flintskallig har "bad hairday-mössa"

"tystanden som uppstår när en kvinna inte väljer stykjärnet i monopol"

"tystnaden som uppstår när en somalie har mindre än 10 syskon"



Min humor med, hahahaha

2011-01-29 @ 19:56:50
Postat av: jessica

hahahahaha, så jävla kul ju!! :D

2011-01-29 @ 21:12:16
URL: http://mittgreklandsliv.blogg.se/
Postat av: klara

hahahah shit ;) kul:D

2011-01-30 @ 15:16:17
URL: http://mittaupairliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0