Resor

Tidsfördriv

Senaste
1. Kompis/kompisar du träffade: Breeynn
2. Personen du pratatade med: Theodora
3. Du fick SMS av: Christine
4. Du kramade: Theodora

Idag
5. Kläder: Blå jeans, militärfärgad jumper
6. Bättre än igår: Nesh.

Imorgon
7. Är det: Torsdag den 27 januari
8. Planer: Hmm, "jobba" är det enda jag vet just nu.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Nej det tror jag inte, får hoppas att alla sjuklingar i huset mår bättre bara!

Favorit
10. Nummer: Επτά [Epta] (sju på grekiska)
11. Färg: Jag tycker om nästan alla färget! Men okej.. blå
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? Jadå, mina nära och kära är alltid saknade, hade ju varit konstigt annars :)
4. Humör för tillfället? Bra... lite orolig för sjuka barn, men det går bra!

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? Stängde av väckarklockan för att vara exakt.
16. Vad åt du sist? Smörgås med salami.
17. Vad irriterar du dig på? Falskhet ;)
18. Tror du på distansförållanden? Hade nog egentligen svarat nej men Klara och Adam (min kompis som är au-pair i Tyskland och hennes kille) har lyckats så, jag tror på det, ja. Men det är nog från par till par.
19. Vem tänker du på just nu? Klara och Adam eftersom jag skrev om dem nyss, hehe. 
20. Tror du att personen tänker på dig också? Njae, inte Adam kanske, haha! Klara njae, hon tänker kanske på mig om en liten stund iaf ;)
21. Vart reste du sist? Aten, när jag åkte tillbaka från mitt Sverigeebesök i jul.
22. Vad gjorde du igår kväll? Jag var och shoppade lite med Breeynn.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Japps, det gör jag.
24. Ler du ofta? Mmm, jag är en glad person :)
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,) Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Jadå, det hör ju till.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min
28. Vilken färg har din tröja? Grön

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja, när man var liten grät man i en evighet och tillslut så gick det bara ej mer.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Har jag säkert, som sagt, man har gjort mycket när man var liten.
31. Gråter du när du skadar dig? Njae, beror väl på haha, det har jag inte gjort på många år i alla fall.

Lycka
32. Är du en glad person? Ja, det är jag. Le och det smittar av sig!! :)
33. Vad gör dig glad? Väldigt mycket, men andra glada människor kan jag väl säga!
34. Önskar du att du var lyckligare? Nej, jag är lycklig!
35. Är lycka överskattat? Oh nej!
36. Kan musik göra dig glad? Klart!

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? Yes
38. Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och menat det? Ja
39. Har du en flick/pojkvän? - Nej
40. Är du nöjd med det?  Jajjemen
41. Är du kär? Nej

Hat
41. Vem hatar du verkligen? No one 
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? haha, nej det har jag inte. 
43. Är du en mobbare? NEJ!
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Nejnejnej
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja, tror att alla människor har blivit det någon gång.

Skola
46. Gillar du skolan? Har slutat :P Nej ja.
47. Favoritämne? Mina favoritämnen var kommunikation, psykosocialtarbete, pedagogisktarbete och religion och samhällskunskap, och skapande verksamhet och specialidrott - friidrott. Oj.. ja gillade nog Barn och fritidsprogrammet!
48. Värsta ämne? I skolan var det nog engelska, men nu gillar jag engelska. Har blivit så otroligt mycket bättre här i Grekland. Inte konstigt när en av mina närmaste vänner är från USA.
49. Har du spytt i skolan nån gång? Nejnej, det har jag ej.
50. Är skolmaten god? jag kan säga så som såhär... jag var inte precis något stor fan av skolmaten. Tycker att man skulle kunna göra det så otroligt mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0