Resor

Snabb update

Förlåt för dålig uppdatering, det ska bli skärpning på det. Bilder från ett fantastiskt nyårsfirande och snöiga Sverige kommer imorgon, just nu är jag för trött.

Måste i alla fall berätta att jag är tillbaka i Grekland nu och det var helt underbart att träffa min kära värdfamilj igen, de är så söta. Flygresan gick jättebra, var otroligt trött och frysen men jag kom fram i tid utan minsta förseningar eller krångel. Dock var bussredan från flygplatsen till huset halv kul, det var helt fullt på bussen med folk och busschaffören körde som en galning. Folk ramlade ärligt talat i bussen för att det blir tvärbromsningar och vrålsnabba starter... Somnade när jag kom tillbaka till huset, sen gick jag upp och kramades med familjen och lekte med Artemis :) Just nu längtar jag bara tills imorgon då jag får spendera mer tid med dem.
Kan också berätta att på kvällen käkade jag med föräldrarna och sen åkte jag till Breeynn tillsammans med Christine och kollade film.


Sov time.. hörs imorgon :D

Kommentarer
Postat av: mam

Hej!



vad skönt att resan gick bra och allt flöt på :)

Förstår att du måste varit dundertrött. Här var vi bra sletna också ;)...var hemma från flygplatsen kl 06.30 och då fick vi sova iallafall en stund, gott!

Hörs vidare/ kram

2011-01-03 @ 11:16:25
Postat av: Emma

tack igen för ett väldigt fint nyårsfirande! hoppas att dina kommande månader i grekland blir skitbra, så ses vi till våren/sommaren igen jessie! PUSS.

2011-01-04 @ 00:05:43
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0