Resor

SLAPPKVÄLL

Ikväll blir det en riktigt slapparkväll för mig. Det är helgdag (röd dag) här i Grekland imorgon vilket innebär att jag är ledig från "jobbet". Har ingen aning om vad jag ska hitta på imorgon bara. Breeynn åker nämligen till Istanbul med hennes värdfamilj för att försöka på en stämpel i hennes pass, "varför då?" undrar väl ni då. Jo, eftersom hon är amerikan så får hon inte stanna i Europa allt för länge (det är precis som oss när vi åker till Amerika). Så nu måste hon lämna Europa i minst tre dagar eller vad det nu var, och sen är det okej att stanna i en tre månaders period i Europa igen. Jag hoppas detta funkar nu!!!! Annars måste hon åka hela vägen tillbaka till USA nästa vecka och sen komma tillbaka.  Och Christine har sån tur att hennes två svenska bröder kommer imorgon. Dags för mina syskon att komma och se hur jag har det också tycker jag, och en del andra. Man vill att alla ens nära och kära ska se vart och hur man spenderat/kommer spendera ett år av sitt liv.



Tillbaka till nuet, har precis kollat på Tjenare kungen och ätit Pringels cheese and onion chips. Och nu är det dags för mig att kolla på Filip och Fredriks årskrönika på kanal 5 play.

Ha det fint!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hejsan lilla gumman. Skönt för dig med en slapparkväll utan att behöva vara ute på något bullrigt disco:) Jag tycker också att det skall bli kul att komma ner och hälsa på dig i Grekland, men det är ju några månader bort för först skall vi ju till solen i Thailand. Har försökt ringa dig, men kommer inte fram på någon av dina telefoner. Puss Pappa.

2011-01-06 @ 13:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0