Resor

onsdag

Sitter i mitt rum nu och ska alldelses strax hoppa in i duschen. Det har varit en bra dag, jag var barnvakt åt Filippa i förmiddags och nu har jag en liten break. Börjar jobba om ett litet tag igen. Det känns alltid lika dumt att skriva "jobba", för det känns ju inte riktigt som ett jobb, men... så ska det väl vara.

Jag och Filippa träffade Breeynn och Nicolas förut, de fick leka lite med varandra och jag passade på att säga hejdå till Breeynn som åker till Istanbul imorgon, gud va kul för henne!! :)



Glömde berätta om igår förresten, jag var med tjejerna hos Arialena (en grekisk kompis). Hon hade köpt vin och chips som vi gotta i oss, såg på film och körde lite lekar. Arialenas storebror och hans kompisar var också med ett tag, innan vi tjejer behövde gå hem. Jag och Breeynn jobbar ju tidigt på morgonarna så man kan ju inte vara ute och ränna för sent heller.




Kommentarer
Postat av: Hanna/Farfar

Vilka söta barn du "har". Hanna och jag kollar . Onsdag kväll vi söker efter resa till Rhodos som vi skall resa tillsammans farmor/farfar/Hanna. Lite problem vill åka i mitten av aug. inte många platser kvar

2011-01-05 @ 15:41:09
Postat av: Jessica

Filippa är barnet jag tar hand om och bredvid är det Nicolas som min kompis Breeynn tar hand om. Åh, gud vad kul det lät!!! Hade ni åkt tidigare så hade ni ju kunnat ta vägen förbi Aten och mig, hihi.

kraaaam på er!

2011-01-05 @ 16:39:47
URL: http://mittgreklandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0