Resor

Nya stjärntecken - helt okej eller irriterande?

Har precis ätit frukost med familjen, Artemis har åkt till skolan och barnens farmor är här och passar Filippa. Så jag tänkte lägga mig och sova en timme extra eller två. Jag har varit så otroligt trött denna morgonen, men så självklart fastar man framför datorn och kommer aldrig därifrån.

Sitter och grublar stjärnteckenproblemet som jag tror att de flesta av er känner till. Ni vet, förändringar i jordens axel har skett och med det har vi fått nya stjärntecken. Något som de flesta av oss bara inte vill gå med på. Jag har varit ett stort och starkt lejon i hela mitt liv och nu ska jag bli en liten löjlig kräfta? NO WAY! Jag går INTE med på detta!!  Det finns också ett "nytt" stjärntecken kallat ormbäraren som upptäcks, så jaha, nu finns det helt plötsligt mer stjärntecken också...




Vill du se vilket stjärntecken du är nu?!
 

Stenbocken: 20 jan - feb 15

Vattumannen: 16 feb - 10 mars

Fiskarna: 11 mars - 17 april

Väduren: 18 april - 12 maj

Oxen: 13 maj - 20 juni

Tvillingarna: 21 juni - 19 juli

Kräftan: 20 juli - 9 aug

Lejon: 10 aug - 15 sept

Jungfrun: 16 sept - 29 okt

Vågen: 30 okt - 22 nov

Skorpionen: 23 - 28 nov

Ormbäraren: 29 nov - 16 dec

Skytten: 17 dec - 19 jan


Kommentarer
Postat av: klara

stora starka lejon får du nog av när vi drar! nej jag håller med dig fullt ut, har alltid varit vattumannen och nu är jag en kåtbock??? sådär kan dom ju inte gå och göra bara sådär! skriv till mig på skype när du är inne gumman puss

2011-01-19 @ 16:15:44
URL: http://mittaupairliv.blogg.se/
Postat av: Emma

är det på riktigt? jag är ju vädur, ingen fjantig firre..

2011-01-19 @ 18:03:18
URL: http://classicreeboks.blogg.se/
Postat av: rebecca

inte okej nånstans! Jag tänker fortsätta vara oxe och strunta i att de har "bytt":D

2011-01-20 @ 14:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0