Resor

Mer bilder från Sverigeresan

Sakta med säkert så kommer det mer och mer bilder från mitt jul/nyårsbesök i kalla Sverige. Här är lite bilder som jag tog när jag var och lunchade hos farmor & farfar tillsammans med mina söta kusiner.

Liiiiiiite snöigt va? ;)


Och julstämning var det självklart!! På mittenbilden är det sådär sjuttioelva tomtar och alla dessa tomtar är speciella. Några har jag gjort när jag var liten, några har mina syskon gjort, mina kusiner gjort, min pappa när han var liten eller min faster när hon var liten. Riktigt kul att de har kvar dem och tar fram dem varje år. Och så är det ju lite bilder på mig och mina syskon längst ner, några storlekar mindre än vi är nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0